Volleyboll i slutet av oktober

Idag hade vi studiedag och det började med att jag vaknade innan jag skulle gjort om det var skola. Konstigt hur kroppen fungerar... Men det var skönt att kunna ligga kvar i sängen och vara allmänt lat. Sedan gick jag och några andra till stranden för att spela volleyball. Det var verkligen en jättebra dag för det, varmt är det fortfarande med 25 grader i solen. Jag vet hur mycket jag tjatar om temperaturen här men jag kommer nog aldrig riktigt greppa att man fortfarande tycker det är varmt i shorts och t-shirt. Okej, lite kallare har det blivit, på morgonen och kvällen fryser man lite i det. När vi hade spelat ett tag gick jag, Alice och Malin till vattnet för att svalka ner oss, och upptäckte att det faktiskt fortfarande är ganska varmt i vattnet, också något jag inte kommer greppa, att man fortfarande tycker det är skönt i havet i november. Efter en stunds simmande och lekande i vågorna behövde många dra för diverse saker, t.ex. träningar, men jag och Molly stannade kvar en stund på stranden eftersom det var så himla skönt. Där var vi och pratade tills solen gick ner bakom husen och det blev kallt, då gick vi hemåt. En väldigt härlig dag har detta varit, vi får se vad som händer imorgon. Jag tror jag ska hitta någon utklädnad till halloweenpartyt. Jag måste även packa ihop lite saker eftersom på lördag ska jag till Tarifa för en kitesurf-kurs med övernattning :)
Foto tagen av Arvid Lind
 
 


Kommentarer
Postat av: you

Kul att ni har sommar året runt då.

2014-10-31 @ 00:05:15
URL: http://londonyou.blogg.se
Postat av: you

Okej ska inte vara sån haha men kul för :P

2014-10-31 @ 00:05:43
URL: http://londonyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: